Knjiga narudžbi Brodosplita opet plijeni pozornost nakon posljednjeg medijskog istupa vlasnika škvera Tomislava Debeljaka i zahtjeva za 4500 radnih dozvola za strane radnike u idućoj godini. Brodosplit se posljednjih mjeseci uglavnom spominje u kontekstu radnih odnosa, no i nedostatka novih ugovora, pa zbunjuju brojke koje iznosi Debeljak objašnjavajući potrebu za tolikim brojem radnika. U posljednjih šest mjeseci, prema njegovim riječima, za Brodosplit je zaključena gradnja devet brodova plus još pet opcijskih iz istih ugovora te gradnja barži za Južnu Ameriku, uz poslove u izvanbrodograđevnoj industriji. U splitskom škveru sadase radi na nekoliko brodova. Prije 20-ak dana položena je kobilica za jahtu od 60 metara koja se gradi za vlastite potrebe. Ostali brodovi na kojima se trenutačno radi su za vanjske naručitelje.
Knjiga narudžbi Brodosplita opet plijeni pozornost nakon posljednjeg medijskog istupa vlasnika škvera Tomislava Debeljaka i zahtjeva za 4500 radnih dozvola za strane radnike u idućoj godini.
Brodosplit se posljednjih mjeseci uglavnom spominje u kontekstu radnih odnosa, no i nedostatka novih ugovora, pa zbunjuju brojke koje iznosi Debeljak objašnjavajući potrebu za tolikim brojem radnika. U posljednjih šest mjeseci, prema njegovim riječima, za Brodosplit je zaključena gradnja devet brodova plus još pet opcijskih iz istih ugovora te gradnja barži za Južnu Ameriku, uz poslove u izvanbrodograđevnoj industriji.
U splitskom škveru sadase radi na nekoliko brodova. Prije 20-ak dana položena je kobilica za jahtu od 60 metara koja se gradi za vlastite potrebe. Ostali brodovi na kojima se trenutačno radi su za vanjske naručitelje. Nedavno je porinut brod za teške terete, prvi od dva koja se grade za nizozemskog naručitelja, tvrtku Jumbo. U tijeku je opremanje porinutog broda, dok je drugi na navozu, a oba bi trebala biti dovršena i isporučena dogodine. Od vanjskih naručitelja Brodosplit ima i tvtku iz Rusije za koju gradi 106-metarski riječni kruzer, na kojemu radovi trebaju početi idući mjesec. Radovi su u tijeku i na nautičkom brodu za domaćeg naručitelja iz Krila Jesenica.
Ostali poslovi ugovoreni su za vlastitu plovidbu, osim 60-metarske jahte tu su još jedrenjaci, njih pet te još dva velika kontejner broda na LNG pogon. Nakon završetka gradnje Brodosplit te brodove namjerava iznajmljivati ili u pogodnom trenutku prodati. Vrijednost ugovorenih poslova Brodosplita nije poznata. Objavljeno je samo da dva kontejner broda “teže” ukupno nešto manje od 100 milijuna eura. Brodosplit ima i izuzetno velik broj ugovorenih barži za Urugvaj, što je postignuto zahvaljujući otvaranju tvrtke na tom tržištu. Ipak, kada se podvuče crta, riječ je o manjim poslovima koji osiguravaju slabiju zaposlenost kapaciteta i čija je ukupna proizvodnja, u kompenziranoj gross toni kao mjernoj jedinici, uvelike ispod godišnjeg ograničenja postavljenog za Brodosplit.